تزریق چربی و مزایا و معایب آن + فیلم+معرفی بهترین دکتر تزریق چربی

قسمت زرد رنگ مشخصه کلسترول رسوب کرده در دیواره رگ است که در بیماری آرترواسکلروزیس در دیواره عروق مشاهده می شود. البته باید توجه داشته باشید که مصرف زیاد و بی رویه این مواد می تواند باعث چاقی شود. بنابراین افراد با عدم تعادل هورمونی ، اختلالات متابولیک و سبک زندگی بی تحرک بیشترین احتمال خطر را دارند. از اسید اکتادکانوئیک به همراه روغن کرچک برای تولید نرم کنندهها برای مصارف نساجی استفاده میشود.ارزان بودن, در دسترس بودن و همچنین بی خطر بودن اسید استئاریک باعث میشود در صنایع مختلف مانند شمع سازی, به عنوان قوام دهنده در ترکیب شکر ساده و شربت ذرت برای تولید آبنبات استفاده میشود.

این محصول کاهش دهنده ریزش و محرک رشد مجدد مو است. علی رغم نقایص فراوان در مطالعه و عدم وجود شواهد مشخص، سازمان های مختلفی به آمریکایی ها توصیه كردند كه مصرف اسیدهای چرب اشباع شده را براساس این یافته ها برای محافظت در برابر بیماری های قلبی كاهش دهند. در مطالعه دیگری هم نشان داده شد که مصرف میوههای مغزدار مثل بادام با این که خودشان حاوی چربی هستند ولی چون چربی آنها از نوع چربی غیر اشباع است، باعث کاهش میزان کلسترول بد یا LDL شده، در نتیجه خطر بیماریهای قلبی را کاهش میدهند. همچنین یک مطالعه آزمایشگاهی در سال 2019 بر روی رگ های انسان ها نشان داد که MUFA ها از اثرات مخرب چربی های اشباع بر سلول ها جلوگیری می کنند.

ویتامین B3 (یا نیاسین) ضد بیماری پلاگر در انسان و بیماری زبان سیاه در سگ است. نشان داده است که گیاه “مرزه ” با نام علمی “ساتورجاخوزستانیکا” اگر درست مصرف شود مصرف این نوع گیاه مانند داروهای شیمیایی میزان چربی خون را در بدن انسان کاهش داده و اثرات بسیار مطلوبی در این زمینه دارد . PLT : مخفف PLATELET و به تعداد سلول هایی به نام پلاکت در خون اشاره می کند.

در این مقاله توضیح مختصری از عبارات مخفف مورد استفاده، اندازه گیری و شرحی از اجزای متداول در آزمایش آمده است. در گزارش نهائی آزمایش خود، محقق نتیجه گیری کرده است که برای اشخاص ممکن است مدارا کردن با رژیم غذائی با چربی اشباع نشده با یک اتصاف مضاعف آسان تر باشد یعنی راحت تر بتوانند غذاهائی که دارای چربی تک اشباعی از قبیل روغن زیتون، گردو، بادام، کافشه یا بادام زمینی هستند با میل بخورند تا این که در غذاهای آنها مقدار چربی به طور کلی خیلی محدود و کم باشد و در عین حال این رژیم که دارای چربی چند اشباعی است از نظر کاهش کلسترول و جهات دیگر نیز مفید خواهد بود البته به شرطی که وزن بدن اضافه نشود و سیستم سوخت و ساز بدن سالم باشد و چون بنیان اصلی انرژی بدن، بر سوخت و ساز چربی استوار است، سلول ها برای این که بتوانند به طور طبیعی و نرمال فعالیت داشته باشند احتیاج به چربی های اشباع نشده با چند اتصال مضاعف و چربی های زنده غنی از الکترون های حیاتی دارند که در اکثر روغن هائی که از دانه های گیاهان بدون تصفیه شیمیائی (کُلدپرس) مانند تخم بذر کتان، گردو، بادام، گلرنگ، کنجد، آفتابگردان به مقدار فراوان وجود دارد چربی های اشباع نشده با چند اتصال مضاعف مشتاقانه پروتئین ها و اکسیژن را جذب کرده، در کل سیستم بدن وارد می کند.

در ادامه میخواهیم چند مورد را برای شما معرفی کنیم که عمل چربی سوزی سریع شکم را با آن میتوانید انجام دهید. برای چربیسوزی شکم چه کنیم؟ اما مقاله ای که به تازگی انتشار یافته و بحث داغی را درباره مصرف چربی های اشباع شده به راه انداخته است میگوید باید تمام این توصیه ها را فراموش کنیم و به جای آن بر خوردن غذای های واقعی تمرکز و تمرین کنیم.

رژیم گیاهی شامل چربی اشباع نشده گیاهی و مقدار کمی چربی اشباع شده و کمتر از ۱۰۰ میلی گرم کلسترول در هر روز در این رژیم غذائی مقدار چربی اشباع نشده از نوع چند اشباعی دو برابر اندازه چربی اشباع شده بوده است یعنی اگر روغن گردو یا گلرنگ (از انواع اشباع نشده با چند اتصال مضاعف) و روغن نارگیل از انواع چربی های اشباع شده گیاهی مصرف کرده اند در این رژیم مقدار روغن گردو با گلرنگ دو برابر روغن نارگیل بوده است.

مقدار چربی نصف، مقدار چربی است که معمولاً روزانه یک شخص متوسط در آمریکا مصرف می نماید یعنی مقدار چربی در این رژیم ۲۲ درصد کالری لازم روزانه را از چربی تأمین می کرد که آن نیز شامل ۱۰ درصد از نوع چربی های اشباع نشده چند اشباعی و ۵ درصد از چربی های اشباع شده و بقیه از چربی های نوع اشباع نشده تک اشباعی بوده است. مقدار کلسترول مصرفی روزانه در آزمایش دکتر Blanken homاز ۱۲۵ میلی گرم کمتر بوده است و در همین آزمایش در مورد رژیم غذائی که کمترین اثر را داشته یعنی رژیم غذائی با پلاسبو، مصرف چربی به اندازه رژیم یاد شده نبوده است، یعنی ۲۶ درصد کالری روزانه از چربی تأمین شده که در آن ۱۰ درصد از چربی های نوع اشباع نشده چند اشباعی و ۵ درصد از چربی های اشباع شده و بقیه از چربی های اشباع نشده تک اشباعی بوده و مقدار کلسترول روزانه آن رژیم غذائی کمتر از ۲۵۰ میلی گرم بوده است، بدیهی است چنین رژیم غذائی، رژیم غذائی کم چربی مناسبی تلقی نمی شود و فقط کمی از رژیم غذائی که به طور کلی برای مردم از نظر پیشگیری بیماری قلبی توصیه می شود ضعیف تر است.

باید توجه داشت که تمایل به مصرف گیاهان دارویی کاهشدهنده چربی خون در اکثر جوامع حتی در کشورهای پیشرفته نیز به طور گستردهای عمومیت یافته است.مصرف این گیاهان به خصوص زمانی که درمانهای رایج قادر به کنترل بیماری نباشند چشمگیر میباشد. جواب این سئوال را این طور توضیح می دهد که درست است که رژیم غذائی کم چربی مقدار کلسترول را کاهش می دهد ولی در عین حال مقدار جزء مفید کلسترول یعنی HDL را نیز در خون کاهش می دهد.

در وهله اول ، پزشکان باید عللی را که می توانند سطح HDL را بالا ببرند در نظر بگیرند در کنار رژیم های غذایی حاوی مقدار زیادی چربی های اشباع شده، علل دیگر می توانند شامل ورزش کردن (معمولاً شدید) ، مصرف بیش از حد الکل ، برخی داروهای خاص ، وراثت ژنتیکی اهمچون داشتن اجداد ژاپنی و برخی شرایط مانند یائسگی و بیماریهای التهابی مزمن مانند روماتیسم باشند. نتیجه این آزمایش نشان می دهد که رژیم غذائی پر چربی با چربی اشباع شده نظیر چربی کره یا سایر چربی های اشباع شده مقدار چربی خون را افزایش می دهد ولی دو رژیم دیگر یعنی رژیم کم چربی و رژیمی که دارای چربی اشباع نشده با یک اتصال مضاعف بوده، مقدار کلسترول کاهش یافته است و در حقیقت از جهاتی رژیم غذائی با چربی اشباع نشده با یک اتصال مضاعف بهتر از رژیم غذائی کم چربی نتیجه داده است.

به علاوه در رژیم غذائی کم چربی مقدار تری گلیسیرید بالا رفته است در حالی که رژیم غذائی با چربی اشباع نشده با یک اتصال مضاعف مقدار تری گلیسیرید افزایش نیافته است. در صورتی که رژیم غذائی با چربی اشباع نشده با یک اتصال مضاعف ضمن این که کلسترول خون را کاهش داده مقدار HDL یعنی جزء مفید کلسترول خون را کاهش نداده است. خوراکی ها می توانند کلسترول مضر خون (LDL) را کاهش و کلسترول مفید خون(HDL) را افزایش دهند و نیز مانع اکسیداسیون LDL و در نتیجه کاهش صدمه به عروق شوند.این ها دقیقاً همان مواردی است که داروهای شیمیایی کاهنده ی چربی خون انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید